ny mobil (:

så, nu är klockan 10 och jag har äntligen blivir förhörd av mamma på blodomloppet. kändes faktiskt som om jag kunde det bra, så jag hoppas verkligen på att ha kvar mitt mvg i biologi (:
idag va jag då i kallekrona efter skolan med mamma, hittade den mobilen jag ville ha. köpte skor till konfan också, men det är sånna skor som jag kan gå med i sommar också. smycken och sånt blev det också, så nu är jag helt klar. det känns verkligen skönt.
sen blev det utvecklingssamtal, gick då inte så jättebra. jag vet att jag emma & frida pratar lite mycket och skrattar osv. men vafan! ska man inte få skratta förräns andra undrar om vi skrattar åt dom? sur blir jag på det, så berättar siggie att vi har haft inlämningslappar för att få skriva vad man tycker om klassen osv, och så har jag då ju fått jättemycket kritik. inte kul, och jag hatar när all skuld riktas mot mej. och det var precis det den gjorde, så ja. inte bra alls.
sen blev det hem & plugga. och nu sitter jag här, känner att jag måste börja plugga på första världskriget också med tanke på att jag inte kommer ha någon tid till det imorn. så jag får väl göra det snart.
godnatt snuttisar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0