slappdag

idag så är det monday, och den har spenderats med min syster hela dagen. hihii, feta kul. vaknade ganska tidigt, då blev det datorn. sen fix & hem till mej. vi fick en sån cpidé så vi körde upp till långasjön, kärringaviken, och solade. hihi, FINT! vi som precis hade sminkat oss -.-' det va faktiskt varmt och jag badade till&med! vi är ju bäst på att ha picknick måste jag ju också påpeka. körde hem till anna sen, bara slappat här hemma nu. film & sånt, riktigt möjs ju. vid halv8 tränar jag, sen drar jag väl ut. skriver om jag kommer hem, hihi, kanske sover borta inatt med. fårse,

HEHE! denna lilla filuren är roligast..
GUNNNAAAR, vem e det?! hahahahahahha!
jaja, ibland får man lov att va liten. jag & anna gillar atlantis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0