26/3, torsdag.

Halluhh folket :)
Vädret gör så att man längtar ännu mera efter sommaren!
Kom hem från skolan för ett tag sen, grymt segt! På gympan powerwalkade vi 3 km och då kom jag, Emma & Frida på att vi skulle göra det en gång i veckan om vi hinner. Nu har vi några prov fram till påsklovet, skönt!
Snart ska jag städa, har inte gjort det på ett tag nu. Man kan ju säga att det behövs! Sen blir det ner till stallet & rida, efter ska vi fika, jag hoppas på att det blir kladdkaka.
Nej, nu ska jag göra någon nytta. Får se om jag skriver något ikväll,
 Kysss.


Kommentarer
Postat av: fiahliciouz

gaaaaaaaaaaaaaach, GE MEJ SOMMAR NU!

+ jag älskar daj bruden! v'

2009-03-26 @ 20:33:49
Postat av: Vit-Anonym-man

jag fick lite slemm i byxan när ja såg din stjärt

2009-03-26 @ 23:38:33
Postat av: amanda karlsson

naaw så söta

2009-03-26 @ 23:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0