brilllzz,

mhhh !  im in love i mina nya brills.
jag tycker dom är så himla käxiga, & rätt häftiga med faktiskt.
hahah,
så. idag blev det skolan först som alla andra dagar, men jag sket i franskan och drog hem till fiah istället. sen in till stan och klippa mejj, blev faktiskt skitbra, rätt mycket lugg. och längden är sparad och det är så det ska va till sommaren tycker jag, långt hår! sen brunt med, tycker jag är jättefint.
sen kom mammsi och så kollade vi på smycken till min konfa. jag tycker jag kan va lite bortskämd så jag hoppas att pappa köper vitguldhalsbandet med diamant som jag fastnade för :)  det är ju trots allt konfirmation? det ska ju va ett minne förlivet, då kan man lika väl få någon dyrt!
körde till stallet sen, snackade lite med sis. & hälsade på steffe. du har det dära lilla extra, det som jag faller för.
snart blir det träning, sen hem igen. skriver då!
kyss & smek / sara.

Kommentarer
Postat av: en som hatar dig

WANNABE med brillorna

2009-05-13 @ 21:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0