landskroona

Vi bor på ett hotell i Landskrona nu när min syster spelar cup, sen åker vi ju vidare mot Halmstad förmodligen. Vi är framme nu iallafall, eller ah. Vi har ätit och släppt av Linnea och sånt med. Men på hotellet är vi nu iallafall! :) Saknar faktiskt Nocny nu när jag inte kan rida..
Tråkigt och va här iallafall, ångrade att jag följde med lite faktiskt. Men jag gjorde ju det mest för shoppingen, men också för att umgås med hela familjen. Jag tycker det är så mysigt och va på semester.
Och vet ni, här finns VÄLA :D :D :D Ååååh, det bara luuuuktar shopping!!!! Kommer förmodligen dit imorgon och dåååå vill jag shoppa.

Nej, nu ska jag och Elin kolla lite film. Jag hör av mej senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0